דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבניית דף הבית ביעילות 

מאת    [ 03/10/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1924 פעמים ]

כשבניית אתר מתחילה, אנחנו נשים את רוב רובנו וככלל גם את משאבינו ורצונינו,ורוב המאמצים שלנו בעיצוב עמוד הבית. שאר העמודים ככל הנראה יהיו דומים לו בעיצוב או שנשקיע בפן הזה הרבה פחות, כי הרי דף הבית הוא דלת הכניסה לאתר.

 

דף הבית למעשה מהווה אכן דלת הכניסה לאתר שלנו, יש אומרים שלוקח ממש כמה שניות לגולש בתת המודע שלו להחליט האם להישאר או לצאת מהאתר בעיקבות דף הבית.

עכשיו נשאל את עצמנו מה דף הבית אכן משדר על העסק שלנו או אפילו על חברת בניית אתרים שהקימה אותו, נמצא כי לעיתים תכופות התשובה תהיה לא הרבה. חברות רבות מבינות את החשיבות של בניית אתר כדבר חשוב מאוד ומרכזי בתהליך הקניית ההכרה לעסק שלהן. אולם, הרבה פרטים על העסק נשכחים, ואף יותר מכך אין מספיק מידע אודות המוצרים שלהם או מה בדיוק תחומי הפעילות והשירותים שהן מספקות.

 

בבניית אתר, אם הטמעת תוכן זה לא תהיה מספקת, הגולש הסטנדרטי, שיכול להיות הלקוח הבא שלכם, עשוי להירתע ולא להבין מה עושה את העסק שלכם ייחודי ביחס למתחרים שלכם.אותו גולש גם לא יבין מה המוניטין של החברה בקרב לקוחותיה.

 

הגולש מצידו לא יבזבז יותר מדי זמן ויגלוש הישר אל זרועותיהם הפתוחות של המתחרים שלכם.

בניית אתר מושלמת, יעילה ושיווקית, תייצר שימור לקוחות מצד אחד, וזכרון עמוק לספק את כל המידע החיוני הנדרש ללקוח חדש על מנת לקבל את ההחלטה על ידו האם להישאר באתרכם ויותר מזה האם להתעניין במוצרים או בשירותים שלכם מצד שני.

 

אין הכוונה לשכנע אתכם להתחיל ליצור מצגי שווא בדף הבית בסדרי גודל מוגזמים של מידע על החברה. גם זה משהו שצריך להבין שעומס מידע גורר גולשים לברוח מהאתר שלכם עוד לפני שראו חלק קטן אפילו מכלל המידע שאתם מנסים לספק.

 

בדרך כלל מספר מצומצם של קישורים ברורים ונגישים מדף הבית אל עמודי התוכן המשניים של האתר, בהחלט יעשו את העבודה. לכן כשאתם מתכננים את בניית האתר שלכם, דף הבית צריך להכיל קישורים אל: עמוד אודותינו, השירותים והמוצרים שלכם, מבצעים, שיתופי פעולה, לקוחותינו וכד'.

 

בניית אתר מוצלחת תהיה בדגש על חווית משתמש. הנושא ידוע בחוג חברות בניית האתרים: גולש אשר מתקשה בניווט באתר אינטרנט, לא יישאר בו הרבה זמן וליתר דיוק המחקרים בנושא מראים כי ישנן בדיוק עד 15 שניות לגולש ולמה שקורה במוחו, להחליט האם להמשיך "לסייר" באתר או פשוט ללחוץ על ה "איקס".

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב